söndag, maj 07, 2006

Lördag


Återigen: vilken helg! 25 grader varmt, bikini i Slottskogen, vin på balkongerna, dans på Avenyn. Vackra, vackra Göteborg.

Lördagen blev alldeles fantastisk. Jag och Jennie är bra på fantastiska lördagar.

Och så är alla biljetter till och från Montpellier bokade. Snart kommer jag ner till dig, Jossan, snart snart snart!!

Här kommer de lätt egotrippade bildbevisen från divornas lördagkväll, innan jag flyr ut i sommarnatten till K. Längtar så efter honom nu.


















Se, så roligt!



















Grrrrrrrrrr














See it through the grapeWIIIIIINE


















Och dansandes


















Dansandes


















Mitt hemgjorda linne som jag är mäkta stolt över

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

härliga bilder=)!

11:15 em  
Blogger Sköna Helena said...

visst är de? det var en härlig kväll!

3:09 em  

Skicka en kommentar

<< Home