tisdag, maj 02, 2006

Utvärdering

Japp, dags att packa bikini och skjorts och små kjolar för den 19 maj bär det av till Montpellier! Jossan, kan inte fatta att det faktiskt blev av!

Så, en liten utvärdering är på sin plats.
Här är listan jag skrev 9 mars, för nästan två månader sedan alltså.
För enkelhetens skull är det som faktiskt kan bockas av markerat i rött.

- Få blogg-jobbet under fotbolls-VM. Bygger upp hela sommaren runt det. (YESSSSS!)
- Fixa biljetter till åtminstone en av Sveriges matcher. Börjar bli för sent... Någon med kloka tips?
- Åka och hälsa på Jossan i Montpellier. Ska göra upp en plan för detta. (YESSSSS!)
- Vårfest. Måste dra igång en vårfest. Snart. (Inte för sent än!)
- Fixa bra praktikplats för de två veckorna i maj. (G-P)
- Klippa mig. (Lugg!)
- Köpa färgade jeans. Med fördel gula. (Inte för sent än!)
- Träna, minst tre ggr/vecka. Med start nästa vecka. (En invänjningsperiod är alltid av godo) (Ja, okej: för sent!)
- Bli solbränd lagom till Tyskland. Kan Montpellier vara en del av målet, månne?
- Skriva minst 25 sidor. (Inte för sent än!)
- Solglasögon. Blir nog gladare av ett par solglasögon.
- Kakla och måla om köket. (Inte för sent!)
- Ägna mycket tid med vänner och vin och uteserveringar. Och K. Mycket tid med K. (Ja, det är ju just där jag är, mitt i vårplanerande och uteserverandet. Njuuuter!)

Med några undantag (vad hände med träningen??) så känner jag mig ganska nöjd faktiskt.
Efter sommaren är hela listan röd. Nästan (ja, vad hände med träningen??).

1 Comments:

Blogger jossan said...

ja av ngn anlednign är det alltid träning som blir lidande.... umgås med vänner, sitta på uteserveringar brukar av ngn anledning inte vara lika svåra att uppfylla som att gå till den där förbaskade träningen så man faktiskt kommer i de där förbaskade jeansen. Som du ser är jag asförbannad på mig själv, för antingen har alla mina kläder krympt eller jag vuxit. blundar, håller händerna för öronen och hoppas krympna kläder... dagens största, mest glädjande nyhet var givetvis att få höra att du kommer hit!!! satan i gatan va kul det ska bli! sola, sola, sola!! och planera de framtida engagemangen.. det är dags att ta upp kampen mot våra nya förslappade jag! kanske, för att verkligen kalla det för vad det är, döpa det till partikongress, konferens eller liknande och inte för det futtiga namnet solsemester som ger fel intryck och så mycket kvar att önska/fråga. konferens helt enkelt, montpellier 19 maj. då jävlar. puuuuuuuuuuuuss

7:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home