söndag, november 26, 2006

Få den gratis!

Vem vill inte få gratis prylar? DVD-spelare, Sex and the city-boxen, MP3-spelare, kameror, smycken, presentkort, mm mm. Det enda du behöver göra är att bli medlem i GratisGenerationen. Nappa på ett erbjudande och värva sedan fler medlemmar. Efter sju värvade medlemmar får du din första present.
Låter det lockande? I så fall kan jag väl - snälla! - få värva dig? Följ den här länken och bli medlem nu, värvad av mig. Min första gåva blir en mp3-spelare. Vilken blir din?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åkejrå. Jag vill också ha en mp3-spelare...

9:47 em  
Anonymous Anonym said...

Fast äsch... det fanns ju inga erbjudanden som jag inte redan utnyttjat via andra liknande sajter. Sorry! Hoppas att det kommer nya...

9:57 em  

Skicka en kommentar

<< Home