onsdag, november 01, 2006

Säsongsfinal imorgon, 16.30

I morse när jag tittade ut genom K's fönster låg det snö på marken utanför. Lycka!
Åh, det var alldeles kallt och andedräkten blev vit och det var raggsockar och halsduk och vantar och basker. Äntligen!

Fick göra stand in som programledare idag i NU. Fick stå bredvid naturbegåvningen Hasse och läsa nyheter och påa temat. Och så gjorde vi reklam för morgondagens NU som vi lovade skulle bli höstens bästa. Säsongsfinal och skumpa! (16.30, Öppna kanalen.)

Nu måste det bli soppa och ostmackor innan träningen (?) och kvällsteet. Jag ÄLSKAR den här tiden på året! Alldeles mörkt är det också och snön ligger kvar. MMMmmm.

2 Comments:

Blogger D-C said...

Av en slump råkade jag slå på tv:n precis när programmet höll på att ta slut och fick syn på dig i rutan. Roligt! Och din röst har förändrats en hel del sen jag pratade med dig sist!

9:31 em  
Blogger Sköna Helena said...

Vad roligt att du fick se lite av vår säsongsfinal! Lite lagom flummigt på slutet, men kul hade vi :) Så min röst har förändrats? Vad konstigt, sånt tänker man ju aldrig på själv... Hade verkligen varit kul att ses någon gång, det var ju verkligen längesen!

2:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home