lördag, oktober 28, 2006

25-årsfest

Igår var det 25-årsfest. Fem killar fyllde år och hade bjudit 100 av sina närmaste vänner. Och köpt 700 öl. Det blev välkomstbål, poängpromenad (som jag givetvis vägrade. Jag gör inte poängpromenader.), buffé, karaoke och en del dans - som vi livade upp, då det var förvånandsvärt många icke-dansande människor som behövde livas upp. Rökte lite för mycket, men drack konstigt nog alldeles lagom, och mår som jag förtjänar idag, lite bättre än förra helgen. Men jag kan fortfarande behålla mitt nya fina rykte - ikväll är det fest igen, så nu blir det städning av lägenheten innan konferensen med Jossan.
Bilder från igår:
Och som vanligt en första bild på min outfit. Klänning från H&M, nätstrumpbyxor och fotbollsstrumpor och höga klackar.
Jochen och Jesper
Mmmmm. Buffé. (Hade suttit fint nu, med paj och en klick tsatsiki.)
Ett av födelsedagsbarnen, Patrik
Söta Sofia och Mysige Martin
Jag och Helene
Dansen kan aldrig börja för tidigt
Grillad... kladdkaka?
På dansgolvet
Dancing queens. (Min K och hans Jesper)