måndag, oktober 30, 2006

Efter en hård helg

Jaha. Då var praktikansökan inlämnad och klar och kan inte mardrömmas om mer. Punkt. Vill bara ringa upp redaktionerna och skrika: gilla mig, gilla mig, gilla mig! Antar att det är det min ansökan skriker också. Jag är duktig. Jag kan detta. Jag är det bästa valet.
Mmmm, älskar att sälja mig själv.

Gick och tränade nu på eftermiddagen av bara farten, efter onyttig men ack så god spättafilélunch med K på stan. Tror jag ska skjuta skoluppgiften - att se på Västnytt och jämföra med vårt NU - på ytterligare en morgondag och unna mig Veronica Mars och kronärtskocka istället. Hösten är fantastisk.

1 Comments:

Blogger Jensan said...

hej babe! tänkte fråga om du kanske ville skicka över lite bilder på mig till mig? vill ha lite till bloggen och...ja du vet. kul med lite bilder!

9:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home