lördag, september 16, 2006

Gaaaaaaaah!

Jag är så förbannat trevlig. Hej hej, säger jag till alla kunder på extrajobbet, hej hej. Jaha, då får du kvittot här av mig - får jag låna din legitimation? - tack så mycket - jaa då, javisst - om du bara skriver på där också - ja, tack så mycket - hej då! säger jag med min speciellt lena butiksröst och den lilla bit som finns kvar av mig själv längst inne skriker. Och så skrattar jag åt alla dåliga vitsar, åt artighetspratet och har ont i kinderna av att ha lett en hel dag i sträck. Och när jag kommer hem känner jag mig så förbannat förbannad och less istället att jag bara vill kräkas på alla idioter som går i vägen när jag springer till vagnen, som går fyra i bredd - ja, det är jävligt irriterande. Sluta med det. - på en helt vanlig gångväg, som skrattar efter en heldag på stan och några glas vin tidigt på eftermiddagen. Jävla människor.

Så, Licious, Chrille och David - visst ser ni fram emot några öl med mig snart?

Tar förresten bort mina annonser nu. Ett främlingsfientligt parti har fått plats bland dem och det kan jag faktiskt inte tolerera.