lördag, september 09, 2006

Fredag är jag kär

Ja, helkvällen med lillebror började lugnt med den lyckade SVT-produktionen Testa ditt val. Tänk vad många som röstar på moderaterna utan att tänka igenom det, bara för att det är vad de tror att de är. Moderater. Hur de fick den idén i huvudet första gången förblir osagt.
Hur som helst så var det säkert några som fick en del att tänka på den närmaste veckan och andra väljer av någon anledning inte efter sin egen åsikt utan efter... ja, efter vad? Förstår det inte alls.

Sen blev det Fucking Åmål (fantastiska, fantastiska film!) och en del öl, Uppåt Framåt och dans halva natten på Sticky, av alla ställen. Och ja, jag trodde att jag skulle tvingas förklara vad mormor (jag) gjorde där, men faktiskt var det inte så farligt. Hade skitkul och musiken och dansgolvet där är svårslagbart! Kommer vara lycklig hela veckan efter ruset under låtsviten som inleddes med Popsicles Not forever.

Har nu lyssnat igenom de första låtarna på Marit Bergmans I think it's a rainbow och är bara ännu mer nyfiken på resten. Åh, jag älskar Marit Bergman. Och efter att ha lyssnat sönder Keanu eyes och It would have been good från första skivan har jag saknat ett nytt mariskt magknip. Det är här nu.