söndag, augusti 20, 2006

and melt your cold cold heart

Imorgon börjar skolan.
Ser verkligen fram emot det. Så mycket att jag mest vill gå runt från bokhandel till bokhandel och köpa fina pennor och block. Ja, det ska jag nog göra imorgon. För imorgon - imorgon börjar skolan!

Haft helg m K och jobbat en del. Kommit fram till - efter två och ett halvt år tätt ihopslingrade - att en 90-säng är trång. Och därför börjar vi drömma om när vi ska köpa en ny säng till lägenheten som vi ska bo i då, när det är dags. I början på nästa år, pratar vi, och jag längtar verkligen. Att när jag är på väg hem är det hem till oss.

Fantastiskt efter alla svårtillgängliga undrar var vi står-förhållanden att framtiden för oss är så självklar.

På tal om det så ska den irländske föredettingen (bästa vännen då) inte gifta sig längre. Han vill inte prata om det. Inte än. Oroar mig, för när han är ledsen blir han ledsen så mycket och så dåligt.