onsdag, april 04, 2007

Påsk

Kära vänner och bloggläsare och barndomsgäng (ja, visst var vi i vår barndom även på högstadiet när vi satt och degade, nej JÄSTE, på rektorsexpiditionen – av alla platser!) nu hoppas jag att ni är lika laddade och förberedda som jag för lördagens festligheter. Man kan väl säga att jag jäser rätt bra här idag jag med.

Har intervjuat den största kändisen för mig hittills (ni i gänget känner till honom som del i soundtracket för Hemsedal, 2001), för ett par veckor sedan och det gick jättebra (minus det faktum att han skulle ha varit på väg till flygplatsen kl 16 och jag fick chans att börja med intervjun 16.15. Man kan väl säga att fotografer och stylister inte ser texten som det viktigaste här. Men men.) Och så ska jag få åka på en resa ned till solen, om en dryg vecka. Känns både välbehövligt och välförtjänt faktiskt. Kan inte förstå att jag redan har varit här halva tiden.

Mer DV: I senaste numret har jag gjort intervjuerna med stylister om diverse produkter och en intervju med författaren Nina Wähä. Nästa nummer, håll ut till nästa nummer, för då har jag gjort en väldig massa mer! Och så är jag presenterad med bild och allt i början:



Fast glaset är borttaget och tror att repro har retushat mig lite – tack!

Anyways...

Jo, påsk. Har inte bestämt tid än, vilket några kanske undrar över. Vad sägs om sju?

SAKNAR ER ALLA!!

1 Comments:

Blogger Jensan said...

åh va snygg du e baby!! riktigt bra bild!! Va kul det ska bli på lördag, cant wait! puss puss

10:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home