onsdag, februari 07, 2007

Stockholm har blivit kallt

Ja, det är ett tufft liv på moderedaktionen.
Igår: massage efter lunchen. Skönt att bli av med spänningar i rygg och nacke.
Idag: pressvisning av en romantiska komedi.
Och så en del skrivande idag faktiskt. Medarbetarporträtt och filmpresentation, telefonintervju mm mm. En riktigt bra dag.

Det är kallare än -10C här nu. Det är verkligen alldeles för kallt. Men jag börjar i alla fall så smått veta var jag är någonstans vid nästan varje givet tillfälle, vilket är väldigt skönt.

På fredag bär det av hem till götet och älsklingen och familjen och våren. Ser verkligen fram emot det efter två veckor här!

Äh, jag har ju ingenting att berätta. Mer än att det är kul att höra de små berättelserna om de andras praktikplatser på gu-mejlen. Bra initiativ, Veronika! Har förresten inte ditt nummer och vi vill såklart träffa dig snart igen också! Får se till att planera in, kanske en långfika i nästa vecka?

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jaaa jag vill fika! Vill gärna träffa Jenny också, är så nyfiken på livet på kuriren. mitt nummer är 070-46 46 545, så det är bara att ringa/messa när det passar.

9:28 fm  

Skicka en kommentar

<< Home