tisdag, augusti 22, 2006

I can see a lot of bright in you

Jag har världens bredaste göteborgska, tydligen. Jag har väldigt sneda tänder, tydligen. Jag är vansinnigt fåfäng, tydligen. Och min vänstra sida av ansiktet är inte den bästa sidan och ögonen blev mindre än vanligt och håret såg ut som en lågstadieflickas och rösten -
Ja, den är inte ljus och klar och vacker och så neutral som jag skulle vilja.
(Det där var skönt att få ur systemet.)

Vi har provfilmat idag inför intervjuerna imorgon. Och nej, jag är inte teve-mässig, men det har jag väl heller aldrig trott? J fucking christ.

Och alla telefonförsäljare. Kan man säga nej när man redan har sagt att man inte har tid och de hoppfullt undrar: men kan vi återkomma en annan dag?

1 Comments:

Blogger Anna said...

anmäl dig till NIX. Då slipper du telefonförsäljare.

4:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home