lördag, maj 27, 2006

Festive Friday

Fredagen blev städning hela dagen och sedan middag hos Lukas o Emma. Det som skulle ha varit grillfest blev knytkalas - väldigt lyckat! Och väldigt gott. Bästa tipset var katrinplommon inrullade i bacon tillagade i ugn. Mmmm.

Är inte lika nervös längre för praktiken (G-P) som börjar på måndag och håller på tills jag åker ner till Tyskland. De kan ju inte ha några förväntningar på en student, som läst ett år. Jag är där för att lära, blir mitt mantra. Jag är är där för att lära, inga förväntningar, är där för att lära, inga förväntningar, är där för att lära, inga...

Min blogg börjar mer och mer förvandlas till ett privat fotoalbum. Och idag inget undantag. Här är kalasbilder från gårdagen:















Kris och Lukas


















Emma, min allierade smygrökare
















Kris smygfotar mig genom köksdörren














Ann och Jochen














Dj:s
Kristoffer (behöver ju inte kalla honom K när en bild väl är mindre anonym än ett namn?), Martin o Henkan














Vi som kan texten till Lordi


















Lukas visar magen














Lukas














Min K med Ann