måndag, april 03, 2006

Oh, sweet happiness. Will you stay för supper?

Åh, jag är så lycklig!!
Idag fick jag äntligen veta att det var klart med mitt drömjobb för fotbolls-VM! AAAAaaaaaaahhhhhh! Har gått omkring på små moln idag.
Firade med K, en öl, en baconburgare och en uteservering. Perfekt!
Kanske borde få lite prestationsångest, men nej... inte än. Inte än. Jag kommer fixa det här, det kommer gå bra.
Fick dessutom mer betalt än jag begärde. Lite konstig sits - att blivande chefen föreslår högre lön. Så jag sa tack och tog emot.

Här är fler saker som gör mig lycklig de här dagarna:




Triumfglass 0,5 liters gräddglass









Mina fina hemstylade jeans









Halsbandet som jag köpte på jobbet i helgen. (Wedins)










Hårspännet som fick bli en grattispresent till mig själv.
Grattis Lea, bra jobbat!

1 Comments:

Blogger Anna said...

Grattis! ser fram emot att läsa bloggen!

11:19 fm  

Skicka en kommentar

<< Home