fredag, mars 24, 2006

Nightshift

Gud, känns som jag är bakis. Fast det är jag förstås inte, var i skolan till typ 2 i natt och redigerade kvällstidning. Grymt kul. Plus att min snälle lärare sa att jag hade formkänsla och borde jobba med det här. Komplimanger är alltid (särskilt runt tolv när den där första tröttheten börjar komma krypande) av godo.
Sen när jag kom hem var det omöjligt att sova så jag värmde en kopp mjölk med honung (så lent det är, fantastiskt!) och åt mackor och såg på Vänner. Sorry, ni grannar som vaknade av skratt från någonstans i närheten. De var inte mina.

Och idag är det dan före dan för mammas 50-årskalas. Så kul att man faktiskt ser fram emot såna saker nu.

Måste gå till skolan strax för genomgång av nattens arbete. Hoppas det blev bra i tryck. Och att nattens goda känsla höll för framgång även idag.