torsdag, mars 16, 2006

Sleeping beauty

Jaa!! Nu är det helg!
Jag har en genomgång på 45 minuter imorgon, men det räknas inte för det är: St Patricks Day!!! Paddy's day, Irlands national day, mars bästa day. Min day. Jennies och Annas day.
Det blir Dubliners från någon gång mitt på dagen, stor frukost innan, kanske en promenad i solen. Det är också en av hemligheterna: på paddys day är det alltid sol.
Ska inte heller glömma att kolla livebilderna från vår andra stad och få en glimt av paraden.
Återkommer med fina bilder i fina färger.

Igår måste K har varit väldigt väldigt trött. Han reagerade inte när vi fastnade framför både O.C. och SATC. Han bara satt där, lutade huvudet lite bakåt och landade sedan i mitt knä.
I morse när jag gick var han inte mer vaken. Som en yrvaken... ja, vad vill man jämföras med? Äh, han är min och han är så fin när han sover.

1 Comments:

Blogger jossan said...

jag är deppig. behöver min msnpolare... kom in. nu.

4:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home