tisdag, mars 14, 2006

Måste tipsa om en av favoritbloggarna: WM.
De har nu senast gjort en tabell över Sveriges chanser i VM i sommar. Och så skriver de kloka matchanalyser och information om spelarläget för proffsen. Riktigt bra!

Nu har jag faktiskt redigerat. Är inte helt klar, men deadline är inte förrän imorgon eftermiddag.
Skulle egentligen ha träffat K, men det blev så stressigt allting och just nu känns det ganska skönt med en tom kväll. Som jag får fylla med nedladdade tv-serier, eftersom jag har pluggat.

What? Magdalena Forsberg?? Och eh, what? Anja Pärsson ska operera knäna? Så går det när man inte är en aktiv mediekonsument en dag.

Det är alldeles för kallt här inne. Sitter med konstant gåshud. Täta fönstren, någon? Någon? NÅGON?

3 Comments:

Blogger mitt fyrverkeri said...

I min tidning står det att det är SATC kl 22-23.20 och sen 00.20-00.55. Bra tidning, men fan vet om dom är fulla eller bara yra. =)

3:55 em  
Blogger jossan said...

Tjena mittbena. Hmm Funderar på om vi ska skaffa en räknare för att se om en endaste människa råkar (kanske av misstag) bläddra förbi vårt nyaste projekt. Fundera på det! Ciao!

6:04 em  
Blogger jossan said...

Får mer gåshud än ngt annat. Tror dock inte vi ska räkna med några höjdarsiffror, men är ju i projektets begynnelse, förhoppningsvis får vi en stark å trogen läsarkrets redan till sommaren. fixar du det hackerlea eller? hmmm mail till g ligger kvar å gnager, men skickar jag får han reda på hela mitt namn å det vet jag inte om jag vill. samt har inte den blekaste vad jag skulle skriva. stort problem! puuuuuuuuuss

6:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home