lördag, april 28, 2007

topshopmingel and looove

Eftersom jag var på Topshopmingel med Vecko-revyn och alla deras söta praktikanter var jag tvungen att publicera en bild på mina fantastiska nya skor, Chloé-kopiorna. (Fast de här ser bruna ut och mina är svarta.) Har haft ångest och lämnat tillbaka ett par andra och gruvat mig för den underbara klänningen som jag också köpte - men! Jag är bjuden på två bröllop i sommar. En ursäkt! Och det var precis det jag letade efter. Gud, de är verkligen snyggare i verkligheten, konstigt nog.

Hur som helst. Är hemma i Götet nu.
Och eftersom senaste DV nu har nått prenumeranterna, kan jag skvallra om vad jag ligger bakom:
Presentation av mig! (Nej, den ligger jag självklart inte bakom, men jag är ju ändå huvudpersonen.)
Det visste du inte om... Plura Jonsson.
Intervju: Pascale Cottard-Olsson.
Intervju: Isobel Hadley-Kamptz.
Intervju: Karin Mamma Andersson.
Min livstil - Linda Haglund.
Och så några små notiser, som snabbguiden till Illusionisten och en liten text om smyckesdesignern Alessandro Testi. Längre intervju finns här.

Kan inte förstå att det bara är fem veckor kvar på DV. Den här våren... Ja, jag hade inte mått dåligt om det fortfarande var i slutet av mars och det var april som skulle börja. Vad hände med april?

Sitter och väntar på att K ska vakna så att vi kan äta frukost (tillsammans! Första gången på TRE veckor!). Vaknade i natt med stresskräcken: klockan har inte ringt! Lyssnade efter om Eva stod i duschen och öppnade ögonen och så låg han där bredvid, min K. Sedan sov vi sked tills jag vaknade.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag var också där :)

www.rebeccasblogg.se

5:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home