måndag, oktober 09, 2006

Thank god for saturdays

Jag är kanske färdig nu. Med mitt projekt, min bok.
När jag insåg det i lördags var det en av de konstigaste känslorna någonsin. Färdig, efter två och ett halvt år. Inga sidor saknas, inga sekvenser för att förklara mer. Ingenting. Inga små texter fanns kvar i stil med: "utveckla detta!", "förbättra!" - "här saknas något."

Så på lördag kväll blev det fest. Inte för att fira, men fira gjorde jag ändå. Med barndomsgänget, några killar från klassen, och kompisar till kompisen:

Dans och vin. Jag, Anna o Jessan

DJ Jess

Hennes leende kan ta henne vart som helst...

liksom hans blick!

Vin och trevligt sällskap

"Det ser ut som en fänder!" (fender?) Freddan fixar biffen när Håkan spillt vin på sin skjorta...

och därför måste ta av sig den.

Hjälp! Kolla in håret!

Partyelit i min soffa

Hetast på Ish - David o Svensson. (Lägg märke till den fantastiska tapeten. Finns den att köpa någonstans, månne?)

Och galnast på Sticky. David o lillebror Johan


Och så lyckligaste tu på dansgolvet.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är tur att man är bildskön.

8:39 em  
Anonymous Anonym said...

tackar tackar för en superlyckad kväll! jättekul att träffas,dumt att vi inte hängde på er till ish. KUL med lite bildpåminnelser, det är annars väldigt lätt att glömma av knasiga kommentarer (typ fendern var det nog jag som drog..)och, hjälp, vilken chock!!! trodde helt säkert att bilden på dig och svensson på sticky var tagen hemma hos dig! haha, vilka i hela friden är det som står och hånglar i bakgrunden, liksom??! Man kan ju bara inte missa det på 36 kvadart!Till nästa gång jag kommer hem får vi boka in vår "barndomskväll" - RIKTIGT kul lär det bli att se hur söta vi VAR.. hohoho. vi ses som par på lördag. SURRAR

9:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home